Haaste

Virta Global kasvoi nopeasti startupista globaaliksi markkinajohtajaksi. Kasvun yhteydessä brändin visuaalisen ilmeen yhdenmukaisuus alkoi rakoilla.

Rooli

Brand Guardian

‍Otin vastuun visuaalisen ilmeen yhtenäistämisestä ja jalkauttamisesta kaikkiin kanaviin. Rakensin skaalautuvia pohjia (templates) markkinoinnin käyttöön ja varmistin, että brändi näyttää samalta niin Berliinin messuilla kuin digitaalisissa kampanjoissa.

B2C brändin kehitys

B2C uudelleenbrändäys piti sisällään kaikki kosketuspinnat Virran ja loppukäyttäjän välillä. Mukaanlukien myös Virran asiakkaiden ja loppukäyttäjän välisen yhteyden.

Virtual Power Plant

Syksyllä 2025 Helsingissä julkaistiin maailman ensimmäinen virtuaalinen energialaitos demo. Tapahtuma, joka herätti mielenkiintoa Huyndain johtajissa saakka.

Virta Webinar Series

Syksyllä 2025 potkaistiin käyntiin webinaarisarja, jonka tarkoituksena on rakentaa Virran profiilia luotettavana kumppanina ja ajatusjohtajana.

Rakensin sarjalle feedin pysäyttävän ilmeen, jota käytetään niin webinaarin markkinointiin, nauhoituksen aikana, kuin jälkituotannossa ja -promootiossakin. Markkinoinnin lisäksi myös itse intron ja outron on syytä herättää tunteita (mielellään voimakkaita) katsojassa. "Olen nyt oikeassa paikassa ja täällä tapahtuu."

Tähänastinen data näyttää sitoutumisen moninkertaistuneen ensimmäiseen jaksoon verrattuna.